Viator

Transport i matebuss til Paris: flyplassen Charles de Gaulle (CDG)

  • Sted: Paris, Frankrike
  • Varighet: 90 minutter (ca.)

Spesialtilbud
USD 26,15  Spar  USD 3,73

Fra USD 22,42

Vis priskalender

Lavprisgaranti

  • Lagre

Spesialtilbud

Bestill fra oss og få 14 % avslag sammenlignet med et annet reisenettsted.

Bestill transport fra flyplassen Charles de Gaulle til hotellet ditt i sentrum av Paris (bare postnumre som begynner med 75). Transporttjenester er bare tilgjengelige for flyvninger med ankomst mellom kl. 4.00 og kl. 23.00.

Høydepunkter

  • Flyplasstransfer
Slapp av på turen fra flyplassen Charles de Gaulle til sentrum av Paris i et moderne, miljøvennlig kjøretøy. Når du bestiller, må du oppgi detaljer om flyvningen og hotellet i Paris (med unntak av alle hoteller i og rundt Disneyland Paris). Transporten blir bekreftet umiddelbart, og du får en reisekvittering som du viser til sjåføren.

Nye bilder av denne turen


Programinformasjon

Velg en måned for å se en kalender over tilgjengelig datoer og avreiseinformasjon.

Avreisedatoer:
Avreisested:
Ved ankomst i Paris må du ringe matebussen når du har hentet bagasjen på flyplassen Charles de Gaulle i Paris
Avreisetid:
Flyvningen må ha ankomst mellom kl. 4.00 og kl. 23.00.
Merk: 24. og 31. desember er transport bare tilgjengelig til kl. 18.00.
Varighet:
90 minutter (ca.)
Informasjon om tilbaketuren:
Det blir BARE tilbudt transport til hotell som ligger i sentrum av Paris
BARE postnumre som begynner med 75XXX

Prisinformasjon

Klikk koblingen under for å sjekke pris og tilgjengelighet for den valgte reisedatoen. Prisene våre oppdateres jevnlig for å sikre at du alltid får lavest mulig pris.

DEFAULT
Kode: DEFAULT


Tilleggsinformasjon

Transport i matebuss til Paris: flyplassen Charles de Gaulle (CDG)

Paris Shuttle Car Picture

Inkluderinger:
  • Énveis transport sammen med andre
  • Transport i minibuss med klimaanlegg (Renault Traffic)
Unntak:
  • Driks (valgfritt)
  • Avgifter for ekstra bagasje (der det er aktuelt)
Tilleggsinformasjon:
  • Bekreftelse fås ved bestilling.
  • Du kan bestille plass til spedbarn på denne transportturen hvis du tar med eget barnesete. Vær oppmerksom på at leverandøren ikke tilbyr barneseter og ikke tar med spedbarn som ikke sitter i barneseter.
  • Maksimalt åtte personer per tur
  • Sonene som det tilbys transport til hotellet i, inkluderer hotell i området med postnumre som begynner på 75. Dette utelukker hotell i og rundt Disneyland Paris.
  • Vær oppmerksom på at kjøretøymerket som brukes, kan variere avhengig av reisedato.
  • Varigheten av transportturene er omtrentlig. Den nøyaktige varigheten avhenger av tiden på døgnet og trafikkforhold.
  • Hver enkelt reisende kan ha med seg én koffert og ett stykk håndbagasje uten ekstra kostnader. Det kan finnes restriksjoner når det gjelder svært stor bagasje eller ekstrabagasje (for eksempel surfebrett, golfkøller eller sykler). Forhør deg med leverandøren før avreise for å forsikre deg om at du får lov til å ha med ekstrabagasje. Du finner kontaktinformasjon på kvitteringen.
  • Sammenleggbare rullestoler med avtakbare hjul kan tas med, så fremt passasjeren ledsages av noen som kan hjelpe ham/henne med å stige inn og ut
  • Ikke-sammenleggbare rullestoler godtas ikke
  • Streiker og demonstrasjoner
    Transportøren har ikke ansvaret for eventuelle forsinkelser, for sen ankomst til flyvning, tilknytninger eller tilleggskostnader som er et resultat av streiker, yrkesaksjoner eller demonstrasjoner som måtte foregå i Frankrike eller resten av verden. I slike situasjoner forbeholder transportøren seg retten til å endre det bekreftede hentetidspunktet for reservasjonen etter eget skjønn.
Reiseplan:
Vanlige spørsmål:
Hva skjer hvis flyvningen min er forsinket?
Transportøren venter i opptil én time etter den planlagte ankomsttiden du oppgav ved bestilling. Etter dette vil transportøren prøve å transportere kunder som ankommer sent, men har ikke noe ansvar hvis dette ikke er mulig. Transportøren har ikke ansvaret for eventuelle tilleggskostnader som tilkommer ved sen ankomst.

Hvor finner jeg telefonene?
Du finner enkelt en offentlig telefon i bagasjeutleveringsområdet på flyplassen.

Må jeg betale for telefonsamtalen?
Nei. Samtalen er gratis. Slå ganske enkelt telefonnummeret som står på bekreftelseskvitteringen.

Hvor lenge må jeg vente før matebussen kjører fra flyplassen?
Andre kunder skal kanskje være med i matebussen, så det kan hende det blir litt ventetid på flyplassen. Forsinkelsen er bare på mellom 5 og 15 minutter.

Hvor langt er det å gå til matebussen?
Det avhenger av dagen, men det vil ikke være mer enn 100 meter.
Informasjon om kvittering
Du kan enten vise en papirkvittering eller en elektronisk kvittering for denne aktiviteten. Hva er dette?
Informasjon for lokal operatør:
All operatørinformasjon, inkludert lokale telefonnumre på reisemålet, er angitt på bekreftelseskvitteringen din. Produktsjefene våre velger kun de mest erfarne og pålitelige operatørene på hvert reisemål, slik at du slipper å bekymre deg for om du har valgt riktig.

Retningslinjer for avbestilling

Du betaler ingen avbestillingsgebyrer hvis du avbestiller minst 7 dag(er) før planlagt avreisedato.
Hvis du avbestiller 3 - 6 dager før planlagt avreise, må du betale et avbestillingsgebyr på 50 prosent.
Hvis du avbestiller 2 dag(er) eller senere før planlagt avreisedato, må du betale et avbestillingsgebyr på 100 prosent.

Vurderinger fra andre reisende

Anmeldt av: Nils Henrik S , juli 2013

Alt OK, bortsett fra traffikkork. Men vår sjåfør hadde beregnet god tid!

Anmeldt av: Ole Julian E , juli 2015

Bortsett fra noen usikkerhet om hvordan vi skulle få kontakt med Viator etter baggasjeutlevering, virket opplegget meget godt. Vi ble bedt om å vente 20-25 minutter, og det holdt. Service, bil og sjåfør var utmerket, og vi ble bragt dit vi skulle uten problemer.

Anmeldt av: Bjorg M B , oktober 2015

Fungerte greit.

Anmeldt av: Arne H , september 2015

Deilig å bli hentet på hotellet. Litt stressende når sjåfør kjører litt unødvendig aggressivt.

Anmeldt av: toveshognestad , september 2016

Dere må bli bedre på å søke opp kundene utenfor ankomst.

Anmeldt av: Nina knudsen J , september 2015

Det ble ikke fortalt når bilen skulle hente oss! Den kom uventet 4 timer før flyet skulle gå, og sa at køene er forferdelige. Det tok 40 min til flyplassen! Det var tidlig på morgenen, vi fikk ikke tid til å spise frokost!

Anmeldt av: John S , januar 2016

We had difficulty in finding a telephone and ended up with one information desk which was open.
This was after we had gone from one terminal to another. After we had called, we had to wait another hour before the transfer-car came. Then the traffic was bad and we got to the hotel at about 18:30. Our flight landed at about 14:40

Anmeldt av: Nina Steine G , august 2015

Ringte telefonnummeret fra telefonen etter ankomst kl 21.40 og fikk beskjed om å vente ved utgangen 8. Etter å ha ventet i 50 minutter ble jeg bekymret for ikke å komme meg til sentrum før natten og tok ta buss til Opera for å unngå en dyr taxier senere. Jeg ble ikke hentet og er derfor ikke fornøyd. Neste gang blir det buss